loading...
فقط از عشقـــــــــــــــــــــ مینویسمــــــــــــ
ThE lOvElY gIrl بازدید : 8 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (1)

-حتما میتونی عزیزم!

میای تو بغلم دستامو میگیریو سفت فشار میدی؛منم موهای رنگ شبتو نوازش میکنم!

-میدونستی چقد خوشگلتر شدی پرنسس من؟

- مرسی عزیزم...

احساس میکنم خوابت میاد...خودتو توی اغوشم مچاله میکنی!تو چشام نگاه میکنیـــــ!

- علی...؟

-جان علی؟

- خیلی دوست دارم....تو تموم زندگیمی!

-من عاشقتم گل من...بی تو میمیرم...زندگیم فقــــــــط باتو قشنگه....!

-علی؟

- جون دلم؟

-یه قولی میدی؟

-چ قولی الهی فدات بشم؟

-اینکه اگه یه روز من نبودم...ئنبالم نیایو به زندگیت ادامـــــــــــه بدیو خودتو اذیت نکنی...!

-چطور مگه عزیز دلم؟من بدون تو زندگیم تمومهــــــــــــــــ!

باحالت معصومانه بم زل میزنی!من همیشه عاشـــــــــــق همین نگاهت بودمــــــــ!که مخنو همیشه ی خدا رام خودش میکرد!

-علی قول بده خواهش میکنمــــــــــــــــــــ!قول بدهـــــــــــ جان من....

دستمو میزارم روی لباتـــــــــ تا ساکتت کنمــــ

-چرا جون خودتو قسم میدی؟مگه نگفتم بدم میاد؟

-ببخشید عشقمــــــ!حالا قول میدی؟

دیگه تحمل ندارمــــــــــــــ

-باشه قول میدمــــــــــ

دستات توی موهام فرو میره....ولباتو به لبام نزدیک میکنی!

لباتو روی لبام حرکت میدیو منم همراهیت میکنمـــ!

-علی خوابم میاد!

- بخواب قشنگمـــــــ...بخواب ملوسم....قلبت که درد نمیکنه؟

-نه...فقـــــــــط میخوام بخوابم!

لبخند ملیحی میزنیو چشماتو میبندی...کم کم لبخند ملیحت تبدیل به یه لبخند تلخ میشه دستاتم مثه یه تیکه یخ میمونه..

-عزیزم؟چرا دستات سرده...چرا حرف نمیزنی؟ مگه نگفتم بدون تو میمیرم؟مگه نگفتم دارو ندارمی؟

یه ذره واسم بخند ببینمت....

و خیلی اروم یه قطره از اشکمـــــــــــ روی جسدت میچکه

و دیگــــــــــــــــــــر هیچ.................................................................


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1392/06/03 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم چی بگم؟
وب قشنگی داری ادامه بده عزیزم موفق باشی بایشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مـــــــــــــرسی عزیزم بازم به ما سصربزن خشحال میشم!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
عـــــــــــــــــــاشقم کن تا بیفتم.....عشق یه اتفاقــــــــــــــــــــــه وحشتــــــــــــــــــ از دوری ندارم.....فاصله یعنی علاقــــــــــــــــــه دوستانـــــــــــ عزیز این یه وب عاشقانه س و دوس دارم تا سالای سال پا بر جا بمونه لبته با کمک شما ها.....سربزنید خوشحل میشم روزو شبتون عاشقونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 72